dagen på staden

Idag så gick jag och träffade Anders på stan och sen for vi hem till han och åt saft och kakor :$ sen gick vi och träffade Simon och Marre på matfestivalen men där var inte så kul så vi gick till Ainas och fikade för att fira att Simon och Marre tog körkortet idag, grattis! Sen så for Jag, Anders och Simon och åkte bil och dunka Marilyn Manson, de var kul xD vi åkte mest bara runt, vi körde upp på vitberget men de var så mycke dimma så vi hade inge bra utsikt så vi åkte därifrån och for och hälsa på Micke och Jessica eller va dom nu hetter (anders gamla fosterföräldrar). Dom hade mysiga hundar :) men nu ska jag sova, go natt.



Har bara en sak att säga till dej Anders... SQUAAAB! xD

Postat av: Anders Wikström

Hah du är hos mig...

2009-08-29 @ 18:46:53
URL: http://fishinabowl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin