info om mej

Alla ni som läser min blogg kanske inte vet så mycke om mej så är kommer lite info om mej.

Namn? John Johansson

Smeknamn?
Typ Älskling <3

Hur gammal är du?
18

När är du född?
29 Mars

Hur lång är du?
lite mer än 1,80

Skostorlek?
42-45

Höger eller Vänsterhänt?
Högerhänt

Hårfärg?
Just nu blå och svart

Frisyr?
Nerlagd tuppkam, vet inte va jag ska kalla de xD

Piercingar?
4 i läppen, 1 i ögonbrynet, 1 i nippeln, 3 i örat än så länge.

Tatueringar?
snart!

Vilken parfym använder du?
Axe

Vad är du rädd för?
Harskrankar :S

Är du allergisk mot något?
nej

Husdjur?
2 ormar och en hund :)

Vart bor du? Ute i en stuga i Kusmark

Trivs du där? I stugan ja, i Kusmark kan de vara ganska dött ibland

Hur många är ni i din familj?
4 Människor + djur

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Jag vill ha en lägenhet

Vad heter din skola?
Anderstorpskolan

Vars är din skola?
Skellefteå

Trivs du där?
Nja, kunde vart värre men oxå bättre

Vad går du för linje?
Estetisk bild

Är du kär i någon just nu?
Oja!

Om ja, vad heter han/hon?
Natalie! <3

Tycker du om att vara singel?
Nej

Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få?
Nej

Vad tycker du om kärleken?
De är de bästa!

Tror du att du kommer gifta dig någon gång?
Ja :$

Barn?
Vill ha!

Vänner?
Nä jag är mobbad xD nä men jag har vänner :)

Trivs du med dom?
Klart!

Har druckit alkohol?
Haha ja?

Brukar du dricka alkohol?
Nä inte så ofta

Har du druckit öl?
Ja

Tycker du om öl?
Ibland^^

Vad gör du just nu?
Jag sitter hemma och svarar på domhär frågorna och tänker på min älskling <3

Vad brukar du göra på fritiden?
Sitter vid datorn eller tv om jag inte umgås me nån

Har ni några frågor så är de bara att fråga :)


Postat av: linnéa

kan man låna den här listan? den verkade rolig att fylla i :) grymt bra blogg förresten :)

2009-12-01 @ 23:26:42
URL: http://linneaaz.blogg,se
Postat av: Erre

Om du får ett barn....vad ska de heta???

2009-12-10 @ 13:58:43
URL: http://errikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin