skol helvete

Bajs skola som förstör mitt liv! Imorrn ska jag på möte me rektorn och min mentor för att jag har varit borta så mycke från skolan. Jag har faktiskt varit borta väldigt mycke men de mesta är för att jag har haft massa körlektioner och de kan jag ju inte rå för. Jag måste ju ta körlektioner för att kunna ta körkort och nu har jag ju tagit de så nu kommer jag vara mer i skolan men dom kan väll ta och ge sig nu. Jag ska ju va där, vaför ska dom då ha nått jäkla möte. Okej jag har väll varit borta annars oxå men de är inte alltid så kul att ha världen längsta hål när jag inte ha nån att prata med eller umgås med på rasterna. Men jag ska försöka stå ut ändå. Jag har inte heller varit på min nya individuellt val men jag har ju varit på praktik och hur fan kan dom tro att man ska kunna vara på den när man har praktik nån helt annan stans. Retards! Dessutom har jag ingen aning om vars den lektionen är för de får man ju inte veta! Nu mår jag då illa, typ magsjuka eller nått men jag måste väll till skolan tydligen. Hatar skola!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin