skroten

Jag har nyss kommit hem från Kuusakoski. Jag följde Nicklas och jobbade. Han skulle laga ett transport band där så jag följde me för att se Kuusakoski^^ de är typ en soptipp där dom krossar metall och mosar ihop de och sen skickar iväg de för att smälta ner de. De fanns så mycke metall saker där så jag blev typ knäpp. Jag tycker om metall :$ men de fanns ju många fina grejer där som folk har kastat. Ge mej en dag och en släp så skulle jag typ ta massa saker. Inte för att jag är värsta lodisen men de fanns ju fina saker! De fanns typ allt man kan tänka sig som är i metall där. Om jag fick så skulle jag ta en svetts och göra ett konstverk av metall :) men man får ju inte ta saker därifrån men Nicklas har tagit massa fina mobiler som funkar och allt. Jag tog lite bilder när jag var där oxå, hade inte så mycke att göra^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin