vaccination

Jag kom just hem från skolan. Inte så värd dag^^ första lektionen hade vi samhälls i 30 min sen så gick vi och vaccinerade oss mot svininfluensan. De var inte så farligt som jag trodde. Jag märkte inte ens när jag fick sprutan xD jag såg bara när skolsköterskan tog sprutan och sen när hon la tillbax den, jag sa ba "har jag fått sprutan!?" och skolsköterskan ba "jo du har fått den". För jag märkte inget xD de känns ingenting nu heller, hon typ bara låtsades ta den :o nä men jag hoppas jag inte blir sjuk av den som andra har blivit. Iaf efter jag fick sprutan så slutade vi och så tog jag 10 bussen hem. Så va ska jag göra idag då? Tycker inte om helger när de inte finns nått att  göra. Jag saknar min baby. Men de är sånt man får leva med. Nu ska jag gå och väcka morsan och säga hur duktig jag har varit som har tagit sprutan^^ hejdå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin