Grattis jon

Nu har jag lite tid att skriva på min blogg, de va lite länge sen^^ I tisdags fyllde Jon 14, grattis på han :) efter skolan följde älsklingen mej hem och så fick han våra presenter. Av älsklingen fick han "Hannah Montana the movie" (han tycker Hannah Montana är så snygg xD) och av mej fick han en 5 liters popcorn påse, så de blev typ perfekt att han fick en film och så kan han äta popcorn till filmen^^ sen så åt vi tacopaj som Jon hade bestämmt att vi skulle äta och sen åt vi tårta. Den var typ god :) sen så gick vi ut till mej och såg den första "Friday the 13th".  Jag gick ut en sväng och när jag kom tillbax så knackade jag på rutan och skrämde skiten ut älsklingen och Jon xD


Postat av: Din Natalie

haha vi hade kul <3

2009-09-24 @ 16:54:32
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin