29/4 -10

Idag har de typ hänt mycke, typ fullt upp! Först var jag på skolan och alla var jätte stressade och gjorde saker till våran slut utställning som börjar i helgen så alla sprang typ runt som galningar och jag satt typ bara och chilla^^ Sen kom de en reporter från Norran och tog lite kort och prata lite me oss i klassen. Så håll ögona öppna så kanske jag är i Norran imorrn^^ Sen när jag slutade så for jag till pappa och tittade på min bil :) Jag fick en bil av min pappa! :D Han är bäst! Jag åt lite hos pappa och sen så skulle jag på bio för grabbarna skulle dit och då fick jag veta att dom hade bokat mej på bion oxå utan att fråga mej före xD Så jag typ lol! Vi såg "Iron Man 2" :) Riktigt bra faktiskt. Men nu är jag hemma. Imorrn blir de party hos Boman!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin