marsvin!

Mamma hade köpt en ny bur åt Magnus (mammas tam råtta). Den var värsta lyxig för en råtta för de är massa olika våningar och massa roliga saker för han att springa runt i :) Imorrn ska jag till stan och köpa en kompis åt Magnus så att han inte ska va så ensam :) Mamma sa att jag skulle göra de idag men jag orkade inte så jag ska göra de imorrn istället. Och så ska jag kanske köpa marsvinet som jag skrev om i DEHÄR inlägget :) Jag vill verkligen ha han! Bara han inte är såld!! För jag vill bara ha han! HAN FÅR INTE VARA SÅLD! Håll tummarna för att han är kvar!


Postat av: Natalie - It's all about attitude

sms:a mig om marsvinet finns kvar! do it imorrn!

2010-02-05 @ 21:52:29
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin