3/5 -10

Imorse hörde jag en snubbe på radion säg en sak som var hur kul som hellst xD Han var helt seriös när han sa de oxå. De var två stycken som pratade om nått och så sa en av dom "kommer du ihåg *blablabla*?" och så sa den andra "Jag kommer säkert ihåg men jag har glömt det." HAHAHA xD Ska fan börja säga så! Iaf idag har jag varit på min klass slut utställning och vaktat^^ Vi kommer ha utställningen i typ 10 dagar eller va de var så då turas vi om i klassen om att vara där och vaktar så att folk inte snor våra saker^^ De var allt jag gjorde på skolan. Sen for jag hem och så har de inte hänt så mycke. Förresten så har jag namnsdag idag :) Min moster påminde mej om de^^ Grattis till mej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin