What Would Brian Boitano Do

Oh no, don't worry about me.. It's not like I have feelings or anything.

Idag har varit sämst. Förutom att mina byxor som jag har beställt kom idag! Men skolan sög! Sen så kom jag hem och var tvungen att fara och handla på en gång. Sen fick jag skäll när jag kom hem för att jag glömde bort att använda mitt ICA kort. Efter imorrn är de lov och jag längtar inte det minsta längre. Lov och helger har varit sämst på senaste tiden. Vill hellre va på skolan än att bara sitta hemma själv hela dagarna. Känner mej ensam som fan. Men jag klarar mej som alltid. Men jag fattar inte va jag ska ta mej till! Undrar va Brian Boitano skulle göra?^^ Hehe (ursäkta att det är tyst i början av låten)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin