Elias & Alex

Nu sitter jag i min säng me datorn och myser me mina båda ormar :) jag har inte skrivit så mycke om dom :o Dom heter iaf Elias och Alex :) Elias är en boa constrictor och Alex är en kungspyton. Jag vet det låter som att dom är farliga^^ men dom är verkligen inte de :) även om Elias är lika lång som jag och är inte ens nära fullvuxen så är han den mest ofarliga ormarten :) Alex är inte lika "ofarlig" som Elias men han har aldrig gjort nånting mot nån och är minst lika snäll som Elias. Så ingen av dom ska man vara rädd för :) jag har till och med sovit med Elias en gång^^ de var mysit :$ folk brukar säga att ingen orm kan man lita på, inte ens dom som är husdjur. Men de skiter jag i! Jag litar på dom lika mycke som jag litar på min hund. Förutom när dom ska äta xD då blir dom lite galna^^ dom får möss och råttor som mat. Oftast så är dom frysta men ibland får dom levande mat oxå^^ nån som har några frågor om hur man sköter en orm eller något annat så är det bara att fråga på :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin