formgivning

Idag var de första gången jag stannade hela skol dagen ut på en onsdag :o visst va jag duktig? De är typ ingen som stannar hela sista lektionen för den är 3 timmar lång! Inte ens läraren var på lektionen i mer än 2 timmar xD så när lektionen slutade så var de bara jag och 3 personer kvar^^ men de är ändå en hämsk lektion. Det är formgivning A och jag gillar verkligen den kursen men jag hatar att den är i 3 timmar! Och läraren suger! Hon är såhär; om det är något man har gjort som man är nöjd med så ska alltid hon komma och säga att det inte är bra och man ska göra precis som hon vill. Som idag när jag hade gjort kruka som jag var riktigt nöjd med så kom hon och börja säga vad hon tyckte jag skulle göra och då sa jag "men jag är nöjd när den ser ut som den gör nu" och då sa hon " ja då blir det ett G". Hur fan kan man göra så?! Blir så arg! Surade typ hela lektionen sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin