helt sjuka tatueringar

Asså det finns folk som har helt sjuka tatueringar. Hur kan man göra så med sig själv?! Aja, deras liv så dom får skylla sig själva. Dom kanske tycker de är snyggt och då får dom väll tycka de. Jag har 10 pieringar och en del folk tycker jag har mycke piercingar och säger att när jag blir äldre så kommer jag att växa ifrån de och bla bla bla. Men piercingar är ju en helt annan sak! De kan man ju ta bort, men jag har verkligen inte tänkt att ta bort dom! Hellre ta fler! Får man inte göra va man vill me sig själv eller? Man måste väll få se ut hur man vill utan att folk ska lägga sin jävla näsa i blöt. Jag blir så arg när folk gör så! Snart ska jag tatuera mej oxå och vissa tycker att de är nått som jag också kommer ångra. Men jag bryr mej inte om va dom tror. Det är mitt liv eller?! Jag kommer inte att ångra den även om folk tror de eller inte. Om ni tycker att en liten tatuering på armen är så farligt så kolla då på domhär bilderna.






Postat av: Carrou and the Bird

Tatueringar är ju på sitt vis konst! sen finns det kanske de som är mindre bra. Men man lever bara en gång så varför inte? :)

2009-12-18 @ 09:26:38
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: marie!

helt sjukt :O håller med!

2009-12-18 @ 17:29:27
URL: http://maariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin