Jul-film tips 2!

Jag hittade en film på internet som heter "Jack Frost". Jag fick hem den och så såg jag den. Då upptäckte jag att de fanns 2 filmer som heter lika. Båda handlar om levande snögubbar men i den ena filmen så är den bara snäll och i den andra så är han värsta mördar maskinen. Det var den med mördar-snögubben jag ville se från början men den andra filmen med den snälla var bra den me :) ni borde se dom!

Jack Frost 1998

Vad skulle du göra om din snögubbe kom till liv? Och vad skulle du säga om snögubben påstod sig vara din pappa? Musikern Jack Frost får en andra chans att vara den familjefar sonen Charlie saknade innan Jack dog i en bilolycka. Trots den otympliga formen visar sig Jacks nya skepnad vara en utmärkt vän i snöbollskrig, vilda slädjakter och i hockeyträningen! Frågan är bara hur man bäst förklarar för sin mamma och sina vänner att ens far kommit tillbaka som en snögubbe.



Jack Frost 1996

En psykopat och massmördare vid namn Jack Frost flyr under transporten till avrättningen när transport fordonet kraschar in i ett militärt tankbil fylld med en experimentell vätska blir Frost täckt av vätska som byter ner han atom struktur och därefter blir en mördar snögubbe som gör allt för att ta hämnd på sheriffen som fångade honom.



Postat av: Natalie - It's all about attitude

"jack frost 1998" har jag sett, börjar gråta varje gång :)

2009-12-17 @ 11:10:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin