julafton

Nu är julen över. Jag vet inte om de känns bra eller dåligt. Det känns bra att inte behöva bli knäpp av längtan^^ men stämningen och allt sånt vill man inte ska vara över. Iaf så har det varit en jätte bra julafton :) jag fick massa paket :) dom flesta var mjuka^^ Jag fick 3st t-shirts, 5st kalsonger, 4 par sockar, 2 skjortor och 1 bar jeans :) Var tvungen att ränsa lite i garderoben för att få plats xD Men jag fick oxå andra julklappar som tex bio presentkort, Prototype (xbox 360 spel), tvål och pengar m.m :) Här kommer iaf lite bilder från min julafton hos min mormor och morfar.

 

 

Hahaha tomten tappade sin "mage" xD

 


Postat av: Natalie - It's all about attitude

lägg upp bilderna på kläderna som du fick av mig!

och som du fick av min mamma!

och på det jag fick av dig :)

2009-12-25 @ 01:54:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin