kameran

Nu sitter jag och har foto, vi har redovisning men de hade jag glömt att vi skulle ha :o men de gick bra ändå. Har haft 2 redovisningar idag, inte kul! Jag hade ju en kamera som jag fick förra året i julklapp. Men den gick sönder för ganska länge sen, men jag lämnade in den och skulle få den lagad på garantin. Den har typ varit på lagning i 2 månader så morsan ringde dit och fråga om dom hur länge de skulle ta. Då berättade dom att dom hade skickat den till ett annat företag för att dom inte kunde laga den och på vägen dit så hade den blivit stulen! Jäkla skit asså! Men jag skulle få 1500 kr av dom för att den hade blivit stulen så då kan jag köpa en ny kamera. Jag tänkte att jag skulle köpa en vattentät kamera så jag kan ta värsta häftiga bilderna :) den kommer säkert kosta mer än 1500 men då kan jag lägga till lite extra :) skulle va så grymt kul att kunna ha me mej kameran överallt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin