mini lan

Nu har jag just kommit hem från det lilla mini lanet^^ Det var rådjur på vägen när jag var på väg hem me bilen. Dom var typ mitt i Kåge :o jag blev typ förvånad över att se rådjur nästan mitt i ett samhälle^^ Iaf på lanet så spelade vi "Dawn of War" och "Quake III". Men Boman är värsta dator freak så de är inte ens kul att spela me han xD jo de är kul men jag suger i dator spel så jag vinner aldrig xD men det var kul ändå :) vi var och hälsade på Olle en stund oxå :) Boman hade nått där som han var tvungen att hämta så då for vi och va me han ett tag. Nu har jag iaf fått ett spel av Boman som jag kan spela :) det är "Dawn of War - Winter Assault". Det finns 4 "Dawn of War" och alla är kul :) det finns "Dawn of War 2" oxå men det tycker inte jag är lika kul :) så nu fick ni lite spel tips oxå om ni gillar sånt^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin