ORKAR INTE MER

Nä nu orkar jag inte mer! Jag har suttit sen kl 21.00 och skrivit skolarbete. Jag är klar med den från Arbetsmiljö och Säkerhet kursen nu iaf. Jag skulle skriva om olika härskartekniker på arbetsplatser och utgå från en film vi har sett. Sen så har jag hållit på med ett arbete från Hälsopedagogik kursen (älskar den kursen). Vi ska svara på 31 frågor som vi har fått. Det är inte så lätt som det låter för det är svåra och djupa frågor som handlar om häslopedagogik. Jag har gjort 8 frågor nu och jag är helt slut xD har typ skrivit en hel sida på bara 8 frågor. Hade tänkt göra klart det så att jag skulle va klart till nästa vecka för det är ju då det ska in. Men jag får hoppas att jag får jobba med det på lektionen. Ska nog gå och sova nu :) go natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin