19/4 -10

Idag har de inte hänt så mycke. Kom till skolan kl 11.30 och då gick jag och gymmade. Sen så hade vi mentorstid 12.20 och då fick jag veta att vi skulle på nån teater så vi hade inte några lektioner och jag typ ba "väääärt?!" och jag ville inte gå på nån teater så jag gick till stan och köpte ett par nya skor :) Som är rätt storlek denhär gången xD Mina gamla var 3 storlekar för stora^^ Sen tog jag 14.00 bussen hem och då slappade jag tills alla andra kom hem. Dom hade köpte hem pizza :) Nu så kom jag just hem. Jag har varit me Jon och Nicklas på Nicklas jobb och bytt till sommar däck på Nicklas jobbar bil. Igår var vi me vår mercedes och bytte till sommar däck på den. Så nu vet jag hur man byter bäck på en bil :) Jag vet, de låter lite sent för en kille att lära sig hur man byter däck på en bil när man är 19 år men de är bara fördommar att alla killar är intresserade av bilar och sånt. För de är inte jag och har aldrig varit^^ Om de kommer nån kille och typ "du vet den där saab V49454168??" jag säger typ: "jooo" men min hjärna säger "vafan snackar du om?!" hahaha xD Aja nu ska jag gå och duscha.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin