Hahah lol

Idag har varit en ganska vanlig dag. Har som inte hänt nått speciellt. Men de hände en rolig sak xD Jag stod och väntade utanför ett klass rum som jag skulle ha lektion i. Det var någon klass där redan som hade lektion och när jag står där och väntar så kommer de ut en tjej från klassrummet. Hon hade inte sett att jag stod där för när hon kom ut så tittade hon åt andra hållet men hon gick åt samma håll som jag stod och väntade. Just när hon passerar mej så vänder hon huvet och ser mej stå där och hon blir rädd som fan och skriker "HERRE JÄVLAR!!!" xD Jag blev hur chockad som helst för att jag inte var beredd på att hon skulle skrika sådär xD Sen så gick hon iväg och gapskrattade hela tiden^^ Hon tyckte nog de var ganska pinsamt men jag typ dog av skratt xD Är jag verkligen så läskig? xD ^
En liten tavla jag blev nyss klar me^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin