Munchkin Quest

Ikväll så har jag varit me Linus, Olle och Koch. Vi spelade vårat nya spel "Munchkin Quest"! Jag säger att de är vårat spel för de är vårat :) Vi 4 som spelade idag + Boman (han var inte me idag för han va me sin flickvän) köpte spelet tsm :) Det kostade 600 kr så de var lätt värt att köpa de tsm! Linus och Koch var i stan idag och köpte de och han som stod i kassan blev tydligen riktigt avis på oss för att vi köpte det xD Han ville dessutom att vi skulle komma på nån spelkväll på affären (Legend) och spela det me han och andra xD Koch ringde mej när dom var där och frågade om jag ville va me och dela på spelet och jag sa typ "självklart!" och sen fick jag ett sms av Koch "Hej det är munchkin-spel-kväll hos mej ikväll" och så for jag ju dit efter middan. Spelet var hur kul som helst! Även om vi inte han spela klart det för det var så många nya regler och grejer som vi var skulle lära oss så vi hann inte ens spela halvvägs på typ 3 timmar^^ Men de va skitkul ändå :) Och nu kan vi ju typ reglerna till nästa gång så då behöver vi inte bry oss om de. Vi bestäde att vi skulle spela snart igen. Troligtvis i veckan!



Min spelpjäs
^^




Var tvungen att lägga in en bild på Koch's hund Disel^^

Postat av: Lintan

Det var grymt roligt!!! :D

2010-04-27 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin