på Nord's Zoo

I onsdags var jag till Nord's Zoo i stan och skulle köpa mat åt mina ormar :) Nu har min boa constiktor blivigt så stor så att han måste börja äta kaniner :) Fast vi matar han ju inte me levande kaniner! Vi köper döda kaniner på Nord's Zoo som är ned frysta och sen så låter vi dom tina och sen så ger vi dom till Elias (ormen). Så igår när jag kom hem så provade vi mata Elias, men han ville inte ha :/ de kanske är för att han fåller på att ska ömsa skin och då brukar dom inte vara så sugna. Och ormar som man går från råttor till kaniner brukar vara lite skeptiska i början sa dom på Nord's Zoo. Men förr eller senare kommer han ju bli jätte hungrig och då kommer han äta kaninen :) Sen så borde de inte vara något problem. Men de var ganska ovärt att köpa en död kanin och så ville han inte ens äta den. Men men inte så mycke att göra åt

De var ett marsvin där oxå som var jätte söt! När jag kom till han och tittade på han så klättra han upp mot stängslet och pep jätte gullit. Marvin brukar låta ganska jobbigt men inte han! Han var så tjock och söt och jag ville bara köpa han. Men jag har ju redan 2 ormar och 1 hund så jag vet inte om jag orkar me ett till djur och ormarna vill säkert äta hamset och om jag håller i hemstern och så luktar jag hemster när jag ska gå till ormarna så kommer dom typ bli galna och bita mej :/ Jag ska fundera på de iaf.

 


Postat av: Natalie - It's all about attitude

KÖP HONOM INNAN NÅN ANNAN GÖR DET!! han verkade ju typ tam och social

2010-02-05 @ 14:14:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin