trött!

Hej! Haha inte så ofta man börjar me att skriva "hej" i ett inlägg, vet inte vaför jag gjorde de men jag är knäpp ikväll för jag är trött xD Jag sitter här vid datorn och kramas me en av mina ormar som heter Alex :) Han är mysig! Jag klippte nyss klorna på min vovve oxå! Hon hatar när jag klipper klorna på henne! Men jag har bara råkat klippa för djupt 1 gång. Jag tycker ändå jag är ganska skillad på de^^ Snart så har jag tänkt ta hon till vetrinären oxå och ta bort lite tandsten på henne. Jag ska nog höra om vetrinären kan lära mej hur man gör så jag kan göra de själv :) För övrigt så är jag trött som sagt! De svider i ögonen :( Har ju haft fullt upp hela dagen. Fick ju inte sova ut imorse heller. Men imorrn ska jag sova.

Vi gjorde ju vår egen design på tröjor på bild kursen i skolan och vi fick en t-shirt var som vi ska jobba med och det ska vara inom ämnet "framtid". De var ett tag sen vi gjorde de men nu har jag tagit bild på de så ni kan få se hur de blev :) Bilden är inspirerad från South Park men själva motivet har jag gjort själv. Förklaringen till att motivet har ämnet "framtid" är att i South Park så blir de 3 världskrig och då kommer Satan och Saddam upp ur helvetet. Jag tänkte att i framtiden kanske de blir tredje världskrig och vi skulle skriva en liten lapp där förklaringen skulle stå. Jag skrev "Det kommer bli tredje världskrig och det kommer bli allmänt förjävligt" men lärarna tog bort ordet "förjävligt" och satte dit "hemskt" istället xD Lite lol^^ Jag kommer nog börja ha den tröjan sen^^ Bara som en typ slapp t-shirt^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin