jobb jobb jobb

Nu sitter jag hemma och skriver till mitt projektarbete. Jag slutade 11 idag som alltid på fredagar :) På min bildlektion idag gjorde jag typ inget. Vi håller på att designa våra egna tröjor på bild kursen nu och vi har fått en t-shirt var som vi ska jobba med och det ska vara inom ämnet "framtid". Jag ska göra tryck med bilder som är inspirerade av South Park. De kommer bli skit kul att se hur det blir. Med de är så bajs just nu för hela veckan har jag väntat på att lärarna ska köpa hem ett klister papper som man ska klistra på kläder så att jag kan klistra dit mina South Park bilder. Idag hade dom äntligen köpt det men då har jag iställer sprungit runt på bild lektionen och sökt efter lärare på skolan som viste hur man gjorde me domdär klister papprerna och när jag hittade den läraren så sa en annan lärare att ingen skrivare på skolan kan göra det. Jag typ "FAN". Då bröt jag typ ihop. Men sen så kom en annna lärare och sa att vilken skrivare på skolan som hellst kunde göra de och då gick jag och Birgitta (min bildlärare) och skulle skriva ut bilderna och då vart de bajs av alltihop för att det var fel sorts papper så lärarna måste skaffa nått annat papper. FUCK ASSÅ. Det ska va klart på onsdag och jag är typ stressad!

Iaf efter den jäkla lektionen så gick jag och fixade med mitt projektarbete. Jag är snart klar :) De känns skönt. Men jag ska fara tidigt till skolan på måndag för att jobba me projektarbetet. Jag börjar kl 13 men jag kommer vara där 08.30 så jag har massa tid att jobba. Jag tror nog jag är klart med den praktiska delen på måndag :) Jag har det som mål iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin