there and back again

Nu har jag just kommit hem från pappa :) Jag slutade 11.10 från skolan och sen så körde jag hem och packade lite filmer för pappa ville låna lite filmer av mej, sen for jag till pappa :) Haha när jag skulle fara och tog upp väskan och märkte att den hade blivigt mycke tyngre^^ Då öppnade jag väskan och då var de katten som hade krypit in i väskan xD Hahah hon försökte smuggla med sig själv i bagaget^^ Iaf sen så for jag och körde till pappa och vi såg lite på tv och pratade och åt mat typ :) Vi köpte en konstig 1 liters energidryck som jag inte har sätt förr^^ Vi blev iaf båda ganska pigga av den^^

Sen så for jag hem där ca kl 20 och det snöade sjukt mycke och så var de motvind och så hade rutorna immat igen så jag såg typ inte ett smack! Jag var typ rädd! Och så klart så hamnade jag bakom en lastbil som bajsa snörök på mej! Jag typ "fan nu kommer jag att köra av vägen". Jag körde typ 70 km/h hela vägen på E4:an. Men sen när jag körde av från E4:an så såg jag mycke bättre för då var de inte motvind längre och så hade fläcktarna fått bort nästan all imma. Sen när jag kom hem så satte jag mej och så lite på tv me morsan och nicklas men dom var tråkiga så då gick jag ut i min stuga :) Och här är jag nu och skriver dehär^^ Framtiden då? Har ingen aning om va jag ska göra i helgen. Hoppas att grabbarna vill hitta på nått :)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin