10 sanningar om mej

1. Jag är skiträdd för "harkrankar". Om ni inte vet va de är så sök på google eller nått. När jag var väldigt liten så sa mina föräldrar att de var jätte stora myggor och då blev jag skit rädd att dom skulle suga ut all blod ur mej typ :o Nu vet jag ju att de inte är så men jag är ändå rädd för dom.

2. Jag är typ mans-hatare. Jag väljer mina killkompisar väldigt noga för jag hatar verkligen killar för att 90% är bara svin och idioter och alla dom killar som jag inte känner ser jag som ett hatobjekt och det gör jag tills dom visar motsattsen.

3. När jag var liten så var jag alergisk/överkänslig mot vatten och fukt. Jag vet det låter helt stört men när jag badade, duschade eller var ute i regnet så fick jag utslag över hela kroppen! Men det försvann när jag blev äldre :)

4. Jag har väldigt dåligt självförtoende. Jag är väldigt blyg mot folk jag inte känner och jag dör typ om jag måste prata inför massa människor.

5. Jag har en hobby som heter Warhammer. Alla kanske inte vet va de är men de är ett figurspel som man målar och bygger ihop små figurer och sen så spelar man me dom. Jag har hållit på me de nu i 9 år nu. Jag suger på att spela men jag älskar att måla dom små figurerna. Många tycker det är så töntigt men de skiter jag i för jag tycker de är kul och jag tänker inte lägga när min hobby för att andra som inte ens har provat det tycker det är töntigt.

6. Jag är typ sämst på att prata. Jag kan bara prata om någon säger nått till mej. Jag kan inte börja prata om nått, jag har ingen aning vaför. Det är bara med dom som jag känner riktigt bra som jag kan börja ett samtal om nått. Jag har typ för dåligt fantasi för om de blir tyst och så vill jag börja prata om nått så blir det bara tomt i min skalle. De är skit jobbit :(

7.
När jag var liten så var jag jätte intresserad av småkryp. Vi hade en lekstuga på gården och i den hade jag massa burkar och burar där jag hade fångat massor av småkryp och jag skötte dom varige dag. När alla andra barn spelade fotboll så sökte jag efter kryp i skogen. När alla andra barnen badade så gick jag runt med en hov i vattnet och fångade djur i vattnet. Jag var en cp unge xD

8.
Inte som alla andra killar är jag inte homofob. Dom flesta killar är det men inte jag. Det enda jag tycker är jobbit är bögar som är super femenina. En del är mer femenina är vad tjejer är. Och de är så jobbit me bögar som låter som små fjortisar! Jag får bara ont i huvuet. Tjejer som är lebb uppför sig ju inte som killar bara för att dom tänder på tjejer.

9.
Jag är rädd för att hoppa från nånting ner i vatten. Jag är inte rädd för vatten eller så men jag kan verkligen inte hoppa från en brygga eller nått. Det känns som att den finns nått där nere som bara vänta på att jag ska hoppa ner. Om jag ska bada så går jag alltid ner i vattnet.

10.
Jag har typ inte läst en bok i hela mitt liv. Förutom sånna böcker man läste när man var liten som det typ var ett ord på varige sida. Men jag har aldrig läst en riktig bok. Hur bra jag än tycker att boken är så läser jag aldrig ut den. När jag har läst några kapitell så ger jag upp ett tag och sen när jag orkar börja läsa igen så har jag glömt allt som har hänt i boken och så orkar jag inte börja om^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin