26/1 -10

Nu har jag just kommit hem från stan. Idag var skolan typ som vanligt. Hade värdens drygaste foto lektion. Den är i 3 timmar och läraren gick efter 30 min och sen kom hon inte tillbax, så klassen försvan än efter en. Jag var kvar för jag hade ändå inget att göra för jag väntade på att älsklingen skulle komma till stan. Typ halv 4 så gick jag och letade upp läraren. Såhär lät det typ:

Jag: Hej, har vi slutat?
Birgitta: Jo de har vi.
Jag: Ja det är bara jag kvar så jag tänkte bara om jag fick gå.
Birgitta: Har alla andra gått? Ja då blir de IG för dom då^^

Tur hon inte var lika på dåligt humör som hon var igår xD Då var jag utanför personal rummet och så kom Birgitta ut och sa "JAG ÄR ARG! Så om de är något du vill fråga så fråga någon annan!" sen så klampade hon iväg. Jag typ okeeeeeej xD Hon blir ganska lätt arg men när hon är glad så är hon snäll^^

Postat av: linneaa

jag kan kommentera och säga att fyfan vad snygga ni är, både du och din flicka :))

2010-01-28 @ 20:39:55
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin