9/1

Idag så steg jag upp och mata min hund och gick ut och gick me henne och sen for jag och min vovve till pappa :) Jag och pappa såg lite på skidåkningen som var på tv men jag somnade efter en stund xD Sen så körde jag oss till stan och åt kina mat på "Tatung" :) Vi båda åt 4-små-rätter :) De var gott. Sen så in gick efterätt som var glass och friterad banan, de var super gott! Sen så frågade dom om vi ville ha kaffe och då sa jag att jag ville ha för jag trodde ju att de ingick eftersom dom frågade men då kostade de 25 kr för de! 25 KR FÖR EN KOPP KAFFE! Inte billigt! Men de var gott kaffe iaf :) Efter vi hade ätit så gick vi och köpte godis på ICA och så hämtade vi Jon på buss stationen för han kom hem från Jämtland idag. Sen så for vi hem till pappa igen och åt godis och såg på tv :) Nu är jag hemma och igen och de har varit min dag hittils^^


friterad banan och glass



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin