Mina mysiga husdjur^^

Igår blev min hund en knä hund^^ Jag satt vid datorn och så hoppad hon upp i sängen och la sig bredvid mej och la sitt huvud i mitt knä :) Hon är söt. Men hon klagade direkt jag rörde på mej lite xD Så hon blev less efter ett tag och la sig i sin egen säng^^ Sen så tog jag fram min stora orm Elias och kramades me han lite. Jag satt och såg på film på datorn och helt plötsligt så kände jag att han hade krypit in i mitt byxben^^ Han kröp upp för benet och kom ut vid min mage xD De kittlades typ! I sommar ska jag och min styv-farsa bygga ett större terarium åt mina ormar för Elias som är min stora orm håller på att bli för stor för det nuvarande terariumet. Det ska bli jätte kul att bygga ett sånt :) Jag längtar typ redan!


Postat av: Li

Wow! Hur lång är ormen? (:

2010-01-16 @ 11:27:27
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin