roligt me YouTube

Sorry att jag inte har varit så aktiv så senaste. Jag har inte mått helt okej. har varit orolig varige dag och känt mej ganska ensam. Det har varit världens långsammaste vecka och helgen kommer nog vara likadan. Och så har jag sovit väldigt dåligt. Så jag har helt enkelt inte har nån lust eller ork att skriva på bloggen. Idag har de varit lite bättre. Jag slutade 11.30 som jag gör varige fredag och då for jag me morsan och handlade. När jag kom hem så såg jag och min vovve på roliga hundar på YouTube och så började jag skratta. Har typ aldrig skrattat så mycke när jag har varit själv^^ Ajja trodde typ att jag grät eller nått när jag skrattade för hon kommer och satte sig nära mej och pussa på mej sen la hon sig i mitt knä^^ Så vi har haft de kul :) Inte för att Ajja kunde se på hundarna på datorn men hon hörde ljudet och hon blev typ knäpp^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin