trött! lol

Nu har jag just sett Wall-E. Den var bra :) Wall-E är ju så söt! Jag skulle vilja ha en robot som han^^ Då skulle han få städa mitt rum xD Jag är typ skit trött så de blir väll till att sova snart. Typ tidigt! Imorrn ska jag typ ha mycke kläder på mej för jag frös hur mycke som helst idag. Idag skulle min kamera komma som jag beställde :) Jag ska nog gå och hämta den imorrn! Eller dom skulle skicka ett sms när den har kommit så jag tror att dom skriver imorrn. Annars får jag väll vänta, men annars så kommer den nog vilken dag som helst. Jag har längtat efter den. Då slipper jag springa runt me morsans kamera, och dessutom så kommer min kamera vara mycke bättre. Men nu ska jag snart sova, hare bra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin