what?!

Asså nu måste jag få uttrycka mej här! Massor av tjejer har börjat ha såna där glansiga svarta leggins. Dom är ju sååå fula! xD Va är de som händer igentligen? Jag fattar inte va folk tycker är snyggt me de! Jag tycker bara de ser ut som nå jäkla pingvin skinn xD Är de verkligen nån som tycker de är snygg? Eller är de bara för att de är så "mode". Och som tex dedär som var så "inne" för ett tag sen att ha nått snöre runt huvet så man ser ut som nån jäkla hippie! Huvudet ser ju bara ut som.. jag vet inte vad, typ missbildat xD Lol! Och så försvan de ju lika fort som det blev populärt. Om man tycker de är så kul att följa mode hur fult de än är så får man väll göra de, lol xD Om man bara följer mode så har man ju ingen egen stil och har bara som andra har, hur kul är de?


Postat av: Lissie

måste fan hålla med dig asså!

vart man än går äre någon som ha de såkallade "lackleggingsen" ._.

tycker inte alls om dem!

2010-01-20 @ 19:02:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin