dröm 8/5

Jag drömde inatt att jag och grabbarna (Linus, Boman, Olle och Koch) hade brutit oss in i typ ett hus. Vi rev sönder låset och så gick vi in men jag vet inte va vi skulle göra där, vi typ bara var där och chillade^^ Sen gick vi därifrån. Sen helt plötsligt blev det dag och då stod det i tidningen att polisen sökte efter några ungdomar som hade brutit sig in i ett hus. Vi blev skit rädda att dom skulle förstå att det var vi för då skulle vi åka i fängelse! Jag har drömt nästan exakt samma dröm förr :o Då bröt vi oss oxå in i ett hus precis som inatt men när vi var där inne så kom polisen men då hoppade vi ut genom fönstret och sprang. De är typ ett tecken xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin