läskigt xD

Jag och jon var ensamma hemma (trodde vi) och jag och han hade just sett på en film som heter "cube" som han tyckte va läskig, han hade gått in i huset och satt sig vid datorn och jag var ute i min stuga och satt vid min dator och så skrev jon till mej på msn "kom in fort det är nått som låter :S". Så jag gick in i huset och tog med mej min hund för säkerhets skull. När jag kom in så satt jon på sitt rum och var skit rädd och han sa "hör du det som låter?" och jag hörde faktiskt nått surrande ljud ur morsans sov rum. Jag gick mot dörren för att kolla vad de var, men när jag kom in så satt mamma där och rakade benen xD men lite skrajj vi blev eftersom vi trodde vi var ensamma hemma xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin