första bandet

Jag sitter nu och lyssnar lite på "Hjalle och Heavy". De var typ de första bandet nånsin som jag började lyssna på så jag får värsta tillbacka blickarna^^ när jag var 6 år så var dom med på ett program som hette "På Rymmen" och gick på TV4. Programmet gick ut på att det var några stycken som var uppdelade i par som skulle fara runt i Sverige och göra uppdrag och samtidigt så hade var sin grupp en "spårhund" som skulle söka efter dom. Om spårhunden fick tag på dom så förlorade dom. Men om dom klarade alla uppdrag och sånt så fick dom massa pengar. Hjalle och Heavy fixade alla och dom gjorde en ny låt varige vecka under programet. Dom gjorde sammanlagt 3 skivor. Efter att programet slutade så fortsatte jag att lyssna på dom :) här kommer några låtar av dom: 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin