farsdag

Idag har jag varit hos farsan typ hela dagen :) vi fikade och sånt, typ världens största bullar :o han fick 2 skivor av mej i farsdags present. Sen var vi och hämta lilla syrran för att hon oxå ville komma och hon kunde inte få sig dit. Så jag körde dit för pappa har inget körkort. Pappa har skaffat en hund :) men han var inte säker om han skulle ha kvar honom för han bara lånar han nu, men jag hoppas att han har kvar honom för han var så snäll :) han heter Salle (Salvador). Dom sa att han är en blandning mellan en Schäfer och en Podengo Grande och ha är 3 år. Jag busade me han och han typ bet sönder min arm xD men de gör inget för han var så fin :) pappa fick honom från en såntdär ställe där dom har hundar som är hemlösa. Hans förra ägare hade varit en jävla idiot! Han har märke runt halsen från hans kedja som han hade runt halsen. Han hade haft de på sig sen han var valp och när han växte så var kejdan för liten så den växte in i hans hals :( de är verkligen jätte hämskt! Men dom har tagit bort kedjan nu så han är bara glad nu när han är hos min pappa :)










Postat av: Anders Wikström

Din pappa är trevlig :)

2009-11-09 @ 01:15:50
URL: http://fishinabowl.blogg.se/
Postat av: farsan

bilderna blev bra

2009-11-11 @ 18:22:55
Postat av: Linaa,

haha hur många bullar åt inte du? ;)

hunden var ju jätte söt men blandningen var ju som den var(a)



2009-11-19 @ 15:42:22
URL: http://liiiiinab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin