29/11

Nu har jag just ätit lite gröt :) de är ju ändå första advent så då passar gröt bra^^ vi är hundvakt idag. Hunder heter Alfons och är en labrador. Men han är bajs för han är jobbig :s han försöker våldta min hund hela tiden! Och när vi stänger in han i buren så skäller han jätte högt hela tiden! Men nu är Ajja inte inne där han är så de är lugnt :) va ska jag göra idag då? Jag har ingen aning. Tråka som vanligt. Saknar min älskling <3 De ska bli skönt att va ledig imorrn :) de var ju öppet hus på min skola igår och eftersom man var där så är man ledig imorrn, men vi 3or behöver inte vara på öppet hus men va lediga ändå :) ägda! Ska typ gå och se på tv eller nått nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin