konstig dag

Idag har de varit en konstig skoldag. Jag kom just hem! Jag kom till skolan och skulle ha min första lektion kl 12. Då fick vi jobba me det vi håller på me där men jag är klar med. Sen så hade vi igentligen foto men då fick jag veta att vi inte hade nå foto och vi skulle jobba me våran slut utställning som börjar i helgen. Så vi var alla i klassen i bilden och jobbade på. Nästan alla i klassen var kvar till typ 17.00-18.00 så hela klassen beställde pizza och kinamat där kring 4 och så tog vi en paus i vårt arbete och åt allihop :) Sen forsatte vi att jobba ett tag sen var jag tvungen att fara för att jag inte ville ta den bussen som går 21.50! Så nu är jag äntligen hemma. Här kommer lite bilder på saker som jag har gjort i lera som jag nyss gjorde klart :)

Min vovves tass avtryck :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin