26/2 -10

Idag har de varit ganska kul^^ På skolan va de inge speciellt, men slutade kl 11 :) Jag blev skit rirriterad i matkön! De var 2 städ-tanter som stod framför mej. Då hörde jag städ-tanten som stod först säga till den andra "kolla på han som står bakom dej". Det var ju alltså jag och då vände hon sig och och tittade på mej. Jag gav hon världens onda öga så hon vände sig om igen. Jag blev så arg! Är jag nån jävla alien eller? Dom försökte ju inte ens vara diskreta heller. Och dom ska vara vuxna människor, pateteisk. Iaf efter jag slutade så väntade jag tills mamma skulle sluta jobba för då skulle hon komma och kolla på min utställning :) Jag satt och målade lite tills mamma slutade jobba. Ni ser bilderna jag målade nedanför :) Målningarna ser bättre ut i verkligheten än på foto! När mamma slutade jobba så kom hon och hämtade mej och så bjöd hon mej på Frasses^^ Sen for vi och såg på min utställning. Mamma tyckte den va fin :) Sen for vi hem. Sen så har jag suttit och redigerat bilder^^ Annars så har de inte hänt så mycke än.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin