fullt upp idag

Nu är jag äntligen hemma. Har haft fullt upp idag^^ Jag och familjen och några släktingar skulle och gäva på solbacken. Det är några affärer som har skänkt saker till typ en "tävling" då dom har grävt ner små burkar i en snöhög och i burken så står de en lapp där det står ett nummer. Sen så går man och lämnar in lappen så får man en sak beroende på vilken siffra det är på lappen. Jag tänkte först inte följa med men jag hade inte nått annat att göra så. Vi hittade ingen lapp när vi var och grävde xD Men min mormor hittade en och vann en av dom högsta priserna som var vinterdäck för 6000 :O Han som vann i "Expedition Robbinson" var oxå där. Jag vet inte va han heter för jag såg de aldrig^^ Jag tycker det inte så så big deal för att han vann de. Han är ju inte direkt nån super stjärna för de. Men jag tog iaf en bild på min mormor och han som stod  me varan :) Mormor blev glad då^^ Dom bjöd oxå på massa godis och sånt där och jag åt typ så jag sprack xD Sen så for vi och åt pizza allihop^^ Vi var hos min moster ett tag och fika och sånt sen for vi hem. Ska väll bara ta de lugnt resten av kvällen. Eller jag måste fara och hämta borsan hos en kompis. Jag skulle ha lagt upp några bilder jag tog idag men ingen ville vara med på min blogg xD Vill dom inte de så ska jag inte göra de. Men jag tog kort på en bil där vi var och fikade :) Det var en Toyota Corolla 1100 från 1969. Det finns bara 2 st i Sverige så jag tyckte den var lite cool^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin