Konst utställning

Nu är mitt projektarbete nästan klart :) Jag har en konst utställning som projektarbete. Den konst utställningen började idag och är till fredag v 9 :) Om de är nån som läser min blogg som går på A-torp eller ska dit snart så titta gärna in på min lilla utställning vid dans och teater :) För ni som inte vet vars det är så är det lite svårt att förklara. Det är huset som är bredvid A-torpskolan och där finns dans och teater som hör till skolan och det finns en pizzeria och typ ett ålderdomshem. Svårt att förklara för dom som inte har varit där förr. Men ni är hur som helst välkomna och komma och kika på min lilla konst utställning :)

En liten grej jag gjorde för ett tag sen :) Den är med på utsällningen^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin