Sömnproblem?

Go morron^^ Är på skolan nu men jag börjar inte än så jag gick till en dator för att ha nått att göra. De var svårt att komma upp ur sängen i morse! Jag kunde inte sova! Men jag drack en kopp kaffe innan jag for till skolan så jag är pigg nu :) Jag blir ganska lätt pigg av kaffe^^ Men när jag ska sova så måste jag alltid ha något att lyssna på. Men om jag sätter igång en film så kan jag inte låta bli att titta på filmen och om jag sätter igång lite musik så burkar jag bara ligga och sjunga i mitt huvud så de går inte heller^^ och om de är helt tyst så tänker jag bara hela tiden och somnar jag aldrig. Jag har hittat den perfekta lösningen som jag har kört med ett tag nu. Och de är hörböcker! Det är perfekt. Men de finns inte så många bra, iaf inte vad jag har hittat. Just nu så lyssnar jag på "Bärnstenskikaren" det är tredje delen av "Den Mörka Materian". Den hjälper mej att sova :) Nån av er kanske har sett filmen Guldkompassen, de är tredje delen på den fast inte ens 2an har kommit på film än. Om ni har samma problem som jag när ni ska sova så har ni fått ett tips nu iaf hur ni ska göra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin