TATUERING

Nu har jag äntligen gjort min första tatuering :) Gjorde den igår! Den ser inte riktigt ut som jag tänkte.. DEN ÄR MYCKE SNYGGARE! :D Jag älskar den! Den blev mycker bättre än jag kunde hoppats på :) Men jag ska inte lägga upp nån bild på den än för jag vill att de ska bli en överraskning för älsklingen :) Hon vet ju att jag har gjort den men hon har inte sett hur den blev än :) Hon ska inte få sen den förän vi ses nästa gång :$ Det gjorde inte så ont att tatuera sig. Jag var ju ändå lite nervös men när han börja var de inga problem :) Det var bara skuggningen som gjorde lite ont för då gjorde han ju som på samma ställe hela tiden och då gjorde de lite ont. Just nu är det bara lite ömt men om jag inte rör vid det så gör de inte ont :) Som Markus (tatueraren) sa "En del säger att man blir man när man har gjort lumpen, men jag tror fan att man blir man när man har gjort sin första tatuering".

Såhär såg min arm ut igår när jag kom hem^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin