13/03 - 10

Nu har jag just kommit hem från min mormor och morfar :) Där gjorde jag inte så mycke. Typ åt, fika och såg på tv. Dom har inge internet så de ger inte så mycke att jag tar me mej datorn dit^^ Min mormor var snäll och lagade mina vantar :) Vi såg på melodifestivalen. De sög som vanligt. Men dom andra ville se de så. De är aldrig några bra på melodifestivalen! Tur bara att inte jävla Darin vann för då skulle man ju skämmas som fan över Sverige. Hon som vann var inte heller nå bra men hon är iaf inte fjortis tjejers våta dröm som Darin. Nu ska jag iaf se en film som heter "Legion" som nyss har kommit och jag har längtat skit mycke efter den för den verkar rå bra! Jag kan skriva lite sen om va jag tycker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin