31/3 -10

Idag har de inte hänt så mycke. Gustav är här och hälsar på :) En vän till familjen. Vi har nyss ätit hamburgare för mamma var in på Frasses och köpte ett skrovmål åt alla :) Nu är jag ute i min stuga och de är lite kallt här nu för jag tänkte vädra lite gran och hade dörren öppen och sen gick jag in och prata lite me Gustav och åt och så glömde jag att jag hade lämnat dörren öppen xD Typiskt mej! Idag fick jag min födelsedagspresent av brorsan oxå^^ Jag fick nån konstig rökelse som heter "Sexy Scent" xD Undrar verkligen va den luktar!


Postat av: m

kan du inte lägga ut lite mer bilder på teckningar som du själv målat/ritat? du har ju en grym stil och säkert mycket fantasi, så det skulle vara kul att se mer! för de man fått sett är grymt snygga :)

2010-03-31 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin