äntligen borta!

Idag var jag och tog bort ett födelsemärke på ryggen. Jag har bara stört mej på den hela mitt liv så äntligen är den borta. Dessutom så var jag rädd att den kanske skulle börja växa och eftersom den satt på ryggen så kunde jag ju inte se om den gjorde de. Jag for dit kl 8 imorse och en läkare tittade på den och han sa att den var helt ofarlig men jag kunde ändå ta bort den om jag ville så jag sa att jag ville ta bort den. Jag fick tre sprutor bedövning i ryggen! Tur jag inte är känslig mot sprutor och sånt^^ Efter det så kände jag inte ett skit och då skar dom bort den. Efter det så sydde dom igen med 2 stygn. Tur jag inte kände nått! Men nu gör de lite ont när jag träcker på mej för de drar de i stygnen :S Ska ta bort stygnen i slutet av nästa vecka sa doktorn. Det känns skönt att få ha tagit bort födelemärket iaf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin