Estetiska jag^^

Jag har fått en fråga om jag inte kan lägga ut mer bilder på målningar och sånt som jag har gjort :) Det är kul att höra och jag ska såklart försöka lägga up bilder på det jag har gjort :) Fast jag gillar mer att göra skulpturer än måleri men jag lägger upp bilder på båda tavlor och skulpturer. Jag går ju mitt 3e år på estetisk bild programet så jag gör lite grejer på skolan som jag kan lägga upp bilder på. Min senaste tavla jag gjorde var den på bilden. Blev nöjd med den :) Den är väldigt stor! Så jag vet inte om jag rymmer att sätta upp den på väggen nån gång xD och den är gjord på en stor träskiva så de blir svårt att få hem den^^ Men jag får ta bilen nån dag. Lägg gärna en kommentar om va ni tycker om den :) Vad som va bra eller nått jag borde ändrat på. De får ni gärna göra varje gång jag lägger upp nån bild på de jag har gjort :) Nu ska jag typ se på en film^^ Bye



Postat av: m

denna var grymt snygg, snygga färger! älskar din stil, hur du målar och använder olika tekninker och så. damn:D vill se mer!:) keep it up:)

2010-04-11 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin