Legend

Nu har jag just kommit hem. Från kl 11 imorse så har jag varit på Legend i stan och spelat Warhammer me Boman :) Det var askul! De kom massa nördar och hejade på oss xD Och så träffade jag Stoffe där som skulle spela nått kortspel som heter "Magic". Så jag prata me han samtidigt som jag spela och de var riktigt trevligt :) Sen så gick han och spelade Magic och jag och Boman fortsatte spela Warhammer men de var alltid nån random som tittade på och pratade me oss^^ Det blev lika mellan jag och Boman! 5-5 xD Men det måste vi göra om :) Sen efter vi hade spelat (ca halv 2) så gick vi och åt på Dallas :) Boman åt så mycke så att han höll på att spy på riktigt xD Sen så skjutsade jag hem han och sen for jag hem till mej. Så va ska jag göra resten av dagen? Inte en aning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin