snart 19!

Om en vecka idag så fyller jag år :) Men de är inte så speciellt att fylla 19. De händer som inge speciellt. Men det är 1 år närmare 20 :) De blir nice! Imorrn är jag ledig från skolan :) Lärarna skulle bort på nån grej så vi slutar efter lunch men jag har inga lektioner före lunch så jag är alltså ledig! Skönt! De känns som att denhär veckan kommer gå fort för på trosdag så har vi projektarbets mässan på skolan så då är de inte heller nån vanlig dag. Nu ska jag gå och tjata om de inte blir mat snart, är jätte hungrig! Men jag bjuder på en bra låt :) Om nån annan än jag tycker den är bra vill säga^^ Jag vet inte om ni är nån som dömmer folk för va dom har för musik smak (som är helt stört på alla sätt) men jag bryr mej inte heller :)

Six Feet Under - Feasting on the Blood of the Insane




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin