dröm!

Jag hade världens skummaste och längsta dröm inatt xD Det började med att jag var på skolan och skulle ha lektion. Det var inte samma klass som jag går i nu, de va massa andra randoms. Sen helt plötstligt började de komma massa onda kloner av folk på skolan och dom försökte bryta sig in i klassrummet jag var i och när dom kom in så dödade vi dom eller det var bara jag som dödade dom xD Dom andra vågade typ inte. Fast de var inte så svårt, jag slog bara deras huvuden mot golvet eller mot väggen till som dog^^ Men de var inte blod! Det var lite svårt att veta vem som var en ond klon eller vem som var äkta. Man kunde bara se det om det var en lapp på dom där det stod typ "klon 32" eller nått sånt. Sen när alla kloner var döda så var de en jätte fest i skolans matsal och jag :) Där var oxå Olle, Boman, Linus och Koch och jag satt och festa me dom. Sen så kom dom på att vi skulle fara till korgen men sen så helt plötsligt så var dom borta och hade farit utan oss! Det var bara jag och Olle kvar. Olle var så full så han hade tuppat av xD Men efter ett tag så kom dom tillbax och så festade vi hela natten tills de blev morgon. Sen så for jag till stan för jag skulle gå och kolla efter en jacka åt mej :) Men då vaknade jag. Jag tror aldrig jag har drömt en dröm så länge förr! Men de var ingen mardröm iaf, den var ganska kul^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin